SNAPCHAT-KAMPANJE FOR DNB

Dato: 7.–9. mars 2017
Sted: Inspire på BI
Kunde: DNB
Arrangementstype: markedsføring, promotering, sponsor
Tjenestetype: fotoboks

Målet med aktiviteten var å promotere DNB på Snapchat og øke antallet følgere.

 

Blitzbox satte opp en engasjerende og morsom fotoaktivitet og la til rette for at de besøkende oppdaget og fikk mulighet til å skanne og følge Snapchat-koden til DNB.

 

Koden ble plassert på alle fotoutskrifter og digitale bilder. Snapchat-koden, informasjonsplakater og bilder som ble tatt fra fotoboksen, ble vist frem på en ekstern skjerm, slik at også forbipasserende så hva som foregikk.

 

RESULTAT:

– Dette ble en underholdende og morsom aktivitet på standen.
– Merkevaren ble koblet til en positiv opplevelse.
– Logoen ble brukt på fotoutskrifter og digitale bilder.
– Det ble lagt en Snapchat-kode på fotoutskrifter og digitale bilder.
– Det ble lagt til rette for deling av bildene på sosiale medier.

 

Aktiviteten gav DNB over 600 nye Snapchat-følgere.

 

Målet med aktiveringen er å promotere og øke DNBs følgere på Snapchat.

 

Blitzbox satt opp en engasjerende og morsom fotoaktivitet og lagt til rette for at besøkende finner og får mulighet til å skanne og følge snapchat koden til DNB.

 

Koden ble plassert på alle fotoutskrifter og digitale bilder. Snapchatkoden, informasjonsplakater og bilder som ble tatt fra fotoboksen ble ble vist frem på en ekstern skjerm slik at også forbipasserende ser hva som foregår.

 

RESULTAT:

– Underholdende og gøy aktivitet på stand.
– Koble en positiv opplevelse til merkevaren
– Logo på fotoutskrifter og digitale bilder.
– Snapchat kode på fotoutskrifter og digitale bilder.
– Lagt til rette for deling av bildene på sosiale bilder.

 

Aktiveringen genererte over 600 nye snapchat følgere for DNB.

 

TA KONTAKT