GIF-automat for Obosbanken

LITT OM AKTIVITETEN

 

Kunden har nylig lansert en piratinspirert reklamefilm. I forbindelse med dette ønsket de seg en GIF-aktivitet med samme tema under Oslo Sommertid.

 

Blitzbox satte opp 2 GIF-automater på deres stand. Besøkende kunne ta GIF-er og sende dem direkte på e-post og sosiale medier gjennom en delingsstasjon. På delingsstasjonen kunne de også registrere svar på følgende konkurranse: «Hvor mange mynter er det i skattkisten?»

 

DATO: 2. juli 2017
STED: Oslo Sommertid på Voldsløkka i Oslo
KUNDE: Obosbanken
ARRANGEMENTSTYPE: markedsføring, promotering, sponsor

 

BLITZBOX EFFEKT / TEKNOLOGI

 

GIF/BOOMERANG.

 

 

 

 

 

– Design og rammer på GIF-ene ble tilpasset temaet og kundens visuelle identitet.

– Bakgrunner og rekvisitter ble tilpasset og skreddersydd etter temaet.
– Det ble laget tilpasset e-postinnhold for kunden.

– Det ble lagt til lenke til obosbanken.no og informasjon om sparing for barn.
– Det ble laget en landingsside med reklamefilm.