LITT OM AKTIVITETEN
Kunden har nylig lansert en piratinspirert reklamefilm. I forbindelse med dette ønsket de seg en GIF-aktivitet med samme tema under Oslo Sommertid.
Blitzbox satte opp 2 GIF-automater på deres stand. Besøkende kunne ta GIF-er og sende dem direkte på e-post og sosiale medier gjennom en delingsstasjon. På delingsstasjonen kunne de også registrere svar på følgende konkurranse: «Hvor mange mynter er det i skattkisten?»
DATO: 2. juli 2017
STED: Oslo Sommertid på Voldsløkka i Oslo
KUNDE: Obosbanken
ARRANGEMENTSTYPE: markedsføring, promotering, sponsor
BLITZBOX EFFEKT / TEKNOLOGI
GIF/BOOMERANG.
– Design og rammer på GIF-ene ble tilpasset temaet og kundens visuelle identitet.
– Bakgrunner og rekvisitter ble tilpasset og skreddersydd etter temaet.
– Det ble laget tilpasset e-postinnhold for kunden.
– Det ble lagt til lenke til obosbanken.no og informasjon om sparing for barn.
– Det ble laget en landingsside med reklamefilm.