LITT OM LØSNINGEN:
I desember kjørte Pepsi og Fuse en månedslang pop-up i Oslo og Trondheim- med salg av merch, gratis pakkehjelp, julekalender og en fullverdig fotobooth-opplevelse levert av Blitzbox.
Fotoboothen var pakket inn som en julegave i Pepsis egne farger og stil. Skjermopplevelsen, rekvisittene og bakgrunnen var også fullt brandet. Gjestene kunne ta bilder, få instant prints og dele direkte til mobilen og sosiale medier.
For å sikre en god opplevelse og samtidig ta hensyn til personvern, la vi inn en enkel løsning hvor gjestene selv kunne velge om bildene deres kunne brukes i markedsføring, og om de ønsket å motta e-post fra Pepsi. Uansett valg fikk alle samme tilgang og opplevelse.
Resultatet ble tusenvis av delte øyeblikk, høyt engasjement, og en aktivitet som skapte både synlighet og ekte julestemning i Oslo City og Trondheim.
BLITZBOX EFFEKT / TEKNOLOGI
Photobooth. Full Branding. Aktivering. Samtykke
Video fra Instagram: @pepsimaxnorge
Opprinnelig delt i forbindelse med juleaktiviteten i samarbeid med Blitzbox.