Avbestilling og Refusjon

Angrerett

Ved bestilling av Blitzbox Mini til en spesifikk arrangementsdato gjelder ikke angrerett, jf. angrerettloven § 22 bokstav l. Dette gjelder fordi tjenesten er knyttet til en fastsatt dato eller tidsperiode.

 

Angrerett gjelder heller ikke ved bestillinger med personlig tilpasning, som logorammer eller annen grafikk skreddersydd til ditt arrangement, jf. angrerettloven § 22 bokstav e.

Bestillingen er dermed bindende ved innsending, og det er ikke mulig å kansellere i henhold til angrerettloven.

 

Ombooking

Selv om angrerett ikke gjelder, tilbyr vi gjerne gratis ombooking dersom du ikke kan bruke utstyret som planlagt.

Du kan fritt ombooke til en annen dato eller anledning, så lenge vi har kapasitet.

Eventuelle endringer skal varsles skriftlig til Blitzbox AS på hei@blitzbox.no senest 25 virkedager før arrangementet. Etter dette er ordrebekreftelsen bindende og endelig.

 

Avbestilling

Ønsker du å annullere en ordre, skal dette skje skriftlig pr. e-post til hei@blitzbox.no. Ved annullering vil du bli belastet 50 % av leiebeløpet, uansett tidspunkt.

Er utstyret sendt fra lageret, eller er arbeidet med å skreddersy produkter for kunden påbegynt, kan ordren ikke annulleres, og kunden blir fakturert for hele leiebeløpet.

Blitzbox AS kan annullere en ordre hvis det ikke er mulig å levere det bestilte utstyret. Du vil i så fall bli underrettet så fort som mulig, og enhver betaling eller betalingskrav vil bli returnert/annullert.

Refusjon ved forsinket levering

Blitzbox sender alltid utstyret i god tid før arrangementsdato, og vi gjør vårt beste for at det skal ankomme i tide. Likevel er det fraktselskapet (Bring/Posten) som står for den faktiske transporten, og vi kan ikke garantere leveringstid.

Dersom utstyret- til tross for rettidig utsendelse ikke er tilgjengelig innen arrangementsstart, og det derfor ikke kan brukes, refunderer vi hele leiebeløpet.

For at refusjon skal gis, må følgende vilkår være oppfylt:

Blitzbox forbeholder seg retten til å forsøke å løse leveringssituasjonen dersom varsel mottas i tide. Det gis ikke refusjon dersom kunden ikke varsler før arrangementets start.

Refusjon gjelder kun leiebeløpet. Blitzbox dekker ikke indirekte tap, som tapt inntekt, alternativt utstyr eller andre føgekostnader.

Tvister verneting

Ønsker du å klage på tjenester og produkter levert av Blitzbox AS kan du sende oss en mail på hei@blitzbox.no

Enhver tvist under denne avtalen skal søkes løst ved forhandlinger.

Lykkes ikke dette, skal tvisten behandles ved de ordinære domstoler. Oslo tingrett vedtas som verneting.

 

Â